.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اساس تشكیل این اتحادیه به این شكل بود كه در سال 48، زمانی‌كه قیمت نفت بالا رفت، شاه در خوزستان به كارمندان صنعت‌نفت امتیازات رفاهی و... می‌دهد. یكی از آن امتیازات، بورسیه‌ی تحصیلی خارج از كشور ....(خبر)
(ادامه)
پس از علنی شدن مشی مسلحانه‌ی ضدانقلاب، منافقین، اتحادیه‌ی كمونیست‌ها و... آن‌ها برنامه‌ها و طراحی مبارزاتی خود را در خانه‌های تیمی و مخفیانه انجام می‌دادند و به‌اصطلاح، از روی زمین به زیر زمین رفتند. ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : دردا و دريغا! كه معماي عشق شيعه را شرح و بيان نتوان كرد و اين راز سر به مهر بر دلهاي دلدادگان، بسيار سنگين و فرساينده است، بنابراين ما را در اين وادي عاشورا و محرم، با عرفان پست مدرن كاري نيست، چرا كه عرفان پست مدرن رويكردي انسان‌مدار و خداگريز است و .... از نجف آباد اصفهان تا بيت‌الشهداي كياپي در مازندران
شمال نیوز : دردا و دريغا! كه معماي عشق شيعه را شرح و بيان نتوان كرد و اين راز سر به مهر بر دلهاي دلدادگان، بسيار سنگين و فرساينده است، بنابراين ما را در اين وادي عاشورا و محرم، با عرفان پست مدرن كاري نيست، چرا كه عرفان پست مدرن رويكردي انسان‌مدار و خداگريز است و ....(ادامه)
 از اينكه پيشنهاد معاون اولي در دولت نهم را نپذيرفت پشيمان است: «الان كه فكر مي‌كنم و صحبت‌هاي عده‌اي را مي‌شنوم، مي‌گويم كاش قبول مي‌كردم. احمدي‌نژاد نسبت به من حالت ديگري داشت كه با بقيه نداشت و شايد اگر قبول مي‌كردم خيلي ماجراها پيش نمي‌آمد.» شايد اگر او آمده بود، شايد... مهدي چمران: كاش معاون اولي احمدي‌نژاد را پذيرفته بودم/ مي‌توانستيم قاليباف را رييس‌جمهور كنيم
از اينكه پيشنهاد معاون اولي در دولت نهم را نپذيرفت پشيمان است: «الان كه فكر مي‌كنم و صحبت‌هاي عده‌اي را مي‌شنوم، مي‌گويم كاش قبول مي‌كردم. احمدي‌نژاد نسبت به من حالت ديگري داشت كه با بقيه نداشت و شايد اگر قبول مي‌كردم خيلي ماجراها پيش نمي‌آمد.» شايد اگر او آمده بود، شايد...(ادامه)
در 6 بهمن سال 60 در آمل چه گذشت؟(خبر)
(ادامه)
احمدي‌نژاد مي‌تواند اصولگرايان را نجات دهد / حذف احمدی‌نژاد باید پای صندوق‌های رأی توسط مردم صورت گیرد
اعتماد در گفت‌وگویی با ابراهیم اصغرزاده، سیاستمدار نام‌آشنای اصلاح‌طلب آورده است؛(ادامه)
مقصر درگیری در مجلس کیست؟ (يادداشت)
(ادامه)
فهرست ائتلاف اصولگرایان تغییر کرد
با نزديك شدن به روز جمعه و برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري، جريان اصولگرا كه پيش از اين با نام ائتلاف بزرگ اصولگرايان و سخنگويي حدادعادل و با شعار معيشت ، امنيت و پيشرفت ليستي ٣٠ نفره را براي تهران ارائه داده بود ظاهرا آرايش جديدي به خود گرفته است.(ادامه)
شمال نیوز: معنويت حج آنقدر دلپذير است كه هر وقت مي شنويم كسي از دوستان يا آشنايانمان قرار است به حج مشرف شود چنان حس خوبي در وجود مان متراكم مي شود كه گويي اين بهره معنوي براي خود ما اتفاق خواهد افتاد. پوشش پيشنهادی به بانوان در حج +تصاویر
شمال نیوز: معنويت حج آنقدر دلپذير است كه هر وقت مي شنويم كسي از دوستان يا آشنايانمان قرار است به حج مشرف شود چنان حس خوبي در وجود مان متراكم مي شود كه گويي اين بهره معنوي براي خود ما اتفاق خواهد افتاد.(ادامه)
آقازاده ها چه ماشینی سوار می‌شوند+عکس
پسران مسئولان ورزش بیشتر از اینکه به خاطر فعالیت‌های اقتصادی یا اجتماعی‌شان شناخته‌شده باشند، با ماشین‌‌هایی که سوار می‌شوند مورد توجه هستند.(ادامه)
اطلاعات‌جديد ازمبالغ اهدايي رحيمي به نمايندگان
(ادامه)
43 نماینده ظریف را به مجلس کشاندند
43 نماینده با طرح 10 سوال محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه را به مجلس کشاندند که این وزیر باید روز سه شنبه با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به سوالات نمایندگان پاسخ دهد. (ادامه)
امین حیایی و همسرش: ما خیلی خوشبختیم!
(ادامه)
خانم تك‌تيرانداز، جانباز شیمیایی ۷۵ درصد
امینه وهاب زاده تنها زن ایرانی امدادگر و تك‌تیر انداز گروه جنگ‌های نامنظم شهید چمران به دليل تسلط بر زبان عربي در عمليات‌هاي زيادي دوشادوش مردان مبارز جنگید و اكنون با 75 درصد عارضه شيميايي روزگارش را با ياد و هم صحبتي با شهدا و رزمندگان مي‌گذراند.(ادامه)
مشاجره کوچک زاده با علوی: در این کشور کودتا شده
عصر ديروز وزير اطلاعات در نشستي غير رسمي به دعوت چند تن از نمايندگان مجلس شركت كرد تا به سوالات مختلف پاسخ دهد. در اين نشست تعدادي از نمايندگان از جمله حجج الاسلام رسايي، نبويان و آقايان كريمي قدوسي، پژمان فر، زارعي با متانت سوالاتي را طرح و حجت الاسلام علوي نيز به سوالات مرتبط با حوزه مسئوليتش پاسخ گفت.(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های سه‌شنبه
(ادامه)
کش و قوس خسته‌کننده آوای باران
(ادامه)
قول نعمت زاده برای حمايت ازشركت صنايع چوب و كاغذ مازندران
(ادامه)
احکام جدید نعمت‌زاده در وزارت صنعت
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي دوشنبه
(ادامه)
کدام منتقد دولت وام میلیاردی گرفته است؟
(ادامه)
پرده از ماجرای استادیوم آزادی برانداخته شد
شمال نیوز: چه كسي در محوطه زير جايگاه به انتظار نشسته بود؟! و هنگامي كه برخلاف انتظارتان از مراسم استقبال نشد ترجيح داده شد كه آقاي مشايي آفتابي نشود؟! و سپس به پشنهاد ملک زاده مخفیانه خارج شد و به مزار عسل بدیعی رفت.(ادامه)
تصاویری از جرایم عكاسان خبری در مجلس!
(ادامه)
زاكاني: موسوی رئیس جمهور شده بود کشور را به آتش می‌کشید
(ادامه)
شمال نیوز:اگر چه تا كنون از 164 نماينده تنها سه نماينده حاضر شدند كه اعلام كنند نامه حمايتي مجلس از سعيد مرتضوي دادستان سابق و معزول تهران و رئيس فعلي سازمان تامين اجتماعي را امضا كرده اند، اما سوال اينجاست كه بانيان تهيه چنين نامه اي در مجلس چه كساني بودند. بانيان تهيه نامه حمايت از مرتضوي چه كساني بودند؟
شمال نیوز:اگر چه تا كنون از 164 نماينده تنها سه نماينده حاضر شدند كه اعلام كنند نامه حمايتي مجلس از سعيد مرتضوي دادستان سابق و معزول تهران و رئيس فعلي سازمان تامين اجتماعي را امضا كرده اند، اما سوال اينجاست كه بانيان تهيه چنين نامه اي در مجلس چه كساني بودند.(ادامه)
دفاع كوچك زاده از سعيد مرتضوي
(ادامه)
واكنش لاريجاني به فريادهاي پورمحمدي
(ادامه)
ليست‌هاي انتخاباتي مرحله دوم انتخابات
(ادامه)
ليست جبهه پايداري براي دور دوم انتخابات
(ادامه)
۵۲۷کاندیدای تهران، در انتخابات ۱۲ اسفند چقدر رای آوردند؟
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 6 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.